Wednesday 15 August 2012

Iftar bersama Futsal Ladies


Pada 8 Aug bersamaan 19 Ramadhan tu, Sharon dgn baik hatinya telah membelanja kami berbuka puasa di Bukit Kiara, bagi membalas budi katanyer..tq Sharon!!

pertama kali jugaklah aku berbuka puasa diluar memandangkan anak dara aku tu dah mula berpuasa , kalau boleh aku sentiasa nak berbuka dgn anak2 ni..byk jugaklah jemputan tp semuanya terpaksa ditolak dgn baik..huhuhuhu

kami berkonvoi dari ofis, berkumpul di parking dlm pkl 5.30 ptg terus lah gerak ke destinasi yg nak dituju..sampai sana lebih kurang dlm pkl 6.30 ptg..
Kita tgk gambar jelah ya…








aku sampai rumah lebih kurang pukul 10 mlm mcm tuh lah..sampai jer rumah..anak dara tu dah tarik muka ngan aku...sambil dia membebel "kesian dina makan kat rumah tokmak jer" aduh! anak dara aku nih..aku pujuk lah.."mommy kena kerja, bos mommy suruh buka puasa kat ofis sbb kerja byk kena habiskan" *menipulah pulak*

bobo & boboy tgh kusyuk tgk cite *mangkiga* yg mr hubby baru belikan kat dorang...so dorang pun tak heran ngan aku pun..letih aku nak memujuk anak dara ni lah...hish!!

No comments:

Post a Comment