Wednesday 24 April 2013

bonus?? increment?? adjustment???

Ya..26 march hari tu staff BM dapat Bonus + Increment + Salary Adjustment...alhamdullilah...berkat doa mak, abah, mama yang tak putus2 mendoakan anak2 dia dimurahkan rezeki (ini betul..dorang sendiri cakap tau..hehehehe) dan juga anak2 aku Raziqe Adam, Nuriesya Irdina & Rafiq Azril yang sememang nya pembawa rezeki (ini pun memangggg betul... hehehehe) serta berkat solat dhuha yg aku sedang cuba untuk mengamalkan sekrg nih..

oh! mr. hubby pun sama dapat jugak bonus + increment dari company dia...hehehhehe...syukur alhamdullilah..
sebenarnya takde apa pun yg nak digunakan duit2 tuh..chewah!!..hahahaha (buat masa nih laa)..so aku telah transfer ke ASB..guna maybank2u jer tak payah nak bersesak kat bank sana kan..mudah dan cepat serta selamat..ngeh..ngeh..ngeh..taklah semua aku transfer nak juga menjoli katak berlagak macam orang kaya..
apa yang aku beli?? 
jom kita tgk jom!!


jeng..jeng..jeng...

tiba2 jer terbeli basikal..hehehehe...boleh?!?!?!

seagate
yes!! ini memang dah lama aku nak beli..external harddisk

coach
ehem..ehem...*kelip2 mata*

jam
ni utk mr. hubby..

 beli benda ni jugak untuk simpan barang2 buaian berendoi
* ni gbr dari google*


dan juga tak lupa buat org2 tersayang yg telah mendoakan anak nye yang shomel ini..aku bagi cash lah kat dorang..alhamdullilah semoga mendapatkan keberkatan lagi..in sya allah..aminnnn


No comments:

Post a Comment