Thursday 9 May 2013

Ikan Bakar Pantai Jeram, Kuala Selangor

lantaklah cite lama ke apa ke..akak nak jugak cite..hehehehehe

masa dpt bonus tu aku "open table" utk adik beradik aku...aku pun decide nak makan kat Aroma Ikan Bakar Jeram sana ..aku cal hari khamis nak buat reservation sbb nak pergi makan hari sabtu...sekali sudah punuh lah..sbb aku baca blog2 yg pernah pegi makan sana advised suh booked awal sebab takut kepenuhan sudah kan...memang takde rezekilah nak makan kat sana...aku try cal restoran sebelah Aroma tu...Ikan Bakar Pantai Jeram namanya..alhamdullilah ada kosong lagi..

 Kami berjanjian mahu pergi bersama2 lepas asar tu..tp abgcik tersangkut dgn jalan jammed dan keretanya rosak lah pulak..so aku pergi dululah takut lambat nanti..angah tumpang abgcik (kereta baru tuhhh) so dia pun menunggu lah dgn penuh kesabaran...ngeh..ngeh..ngeh

Agak jauh jugaklah perjalanan ke sana, aku ikut LATAR..sepanjang perjalanan tu hujan agak lebat jugaklah..masuk kampung..keluar kampung..tanya mr. hubby lama lg ke nak sampai..dia kata lamaaa...ohmai!!

Sampai jer sana aku terus pergi tgk apa yg hendak dimasak dan dimakan...sedap nyer bau2 seafood yg fresh nih...


Bergambaran sementara tgu yg lelain sampai..


gewdiks with princess
dekat maghrib baru lah abgcik dan angah sumer sampai..abglong kerja tak dpt join..mak memang lah tak dpt nak join..sedih..

menu yg dipilih..ikan pari yg tak berapa nak masak..huhuhu

alhamdullilah..semoga rezeki ku di beri keberkatan oleh Allah SWT..amin 

hah ko!..tulang pun hilang..hehehe..perut kenyang hati suka lah..heheheh
syoklah dorang..sampai jer makanan sudah terhidang..semua pun dah kelaparan hehehehhe....kitorg dah selamat menyantap..nak tgu dorang lambat sangat...ngeh..ngeh..ngeh

agak frust dgn ikan pari bakar..sebab tak berapa masaklah..yg lelain sumer "thumbs up"



untuk booking / reservation boleh tepon no bwh ni ya :-

Encik Idris - 012 286 8277
Puan Faridah - 012 387 8375

No comments:

Post a Comment