Monday 18 June 2012

My Cousin Wedding

10 June 2012, pkl 11pg bertolak dari Sentul berkonvoi dgn angah & abgcik...sampai batu arang lebih kurang pukul 12 lebih...bertemakan purple..tp aku terlupa lah pulak nak pakai ikut tema...heheheheh
My cousin ni anak kepada pakcik aku...pakcik aku ni pulak adik kepada mak aku....mak ada 4 beradik jer..samalah mcm aku jugak 4 beradik jer..tp I anak bongsu...selang bunga katanya...
Kami memang rapat...kakak pengantin ni sepupu aku yg paling rapat dari kecik..kami sebaya...semua nak kena sama, sampai org ckp kitorg ni kembar...dulu kalau cuti sekolah mesti aku pg umah pakcik aku tido sana, takpun cuzzy aku ni dtg umah aku...ikut turnlah mcm tuh...

with my kembar...heheheh




with sepupus sepapat (bergbr senget sbb nak cover bdn ..hahahah)



ramai yg aku jumpa kat sana, especially kawan2 masa kecit2 dulu...sampai tak blh kenal lah...hehehe..ya lah masing2 dah berubah..pelbagai perubahan..rupa & badan..mcm aku ler...hehehehe..

kononnyer nak tgu petang bukak buai kat rawang tu..tp en hubby ckp..takpelah kita balik dululah nak berehat..mlm baru bukak buai...

so kami pulang pkl 4ptg...budak tecit ni dah keletihan..mau titon...hehehe

buat2 tido...

peace yaw!!!...hehheeh

No comments:

Post a Comment