Friday 18 January 2013

Lajuuu buai ku lajuuu...lalalalala

Ahad, 23 Dec 2012

Ada 2 buai kena pasang minggu tu, satu kat rumah mak jer di Sentul dan 1 lagi kat Port Dickson..

Sabtu petang tu, aku pasang kat Sentul dulu...nilah 1st time aku kena pasang sorang without mr hubby (dia ada job kat ulu yam..job apa tu? nanti kita citer ya..hehehhe)

Aku minta anak buah aku tolong, nasib dia ada..
selesai jer pasang memasang..mr hubby cal..tanya mcmana ok ke tak semua lah..tgk org lah bro!!(tipu..saya mmg amat2 memerlukan dia..huhuhu)..alhamdullilah semuanya berjalan lancar..

Bertemakan Blue & White



utk keterangan lanjut boleh hubungi saya ya..jgn malu2..tanya tak kena bayar pun...hehehehe
012-321 0215 / 019-463 3087
wassap pun boleh..email pun boleh..lynrzl@gmail.com
ni FB
https://www.facebook.com/anrcradle

TQ!!!

No comments:

Post a Comment