Friday 8 March 2013

28 February 2013

28 February adalah tarikh kelahiran suami i yg terchenta...hehehehe...
ingat nak wish malam tu..tetiba tertido pulak...hahahaha..konon nak bawak si boboy tido dulu...tapi mommy nyer yang tido (memang selalu pun mcm tuh..anak tak tido mommy dah selamat...hehehe)...terus cik abang sentap esoknyer...
pagi tu ingat nak buat surprise lah..konon tak nak wish..so sampai jer ofis dgn bantuan kak mie yg dah biasa menggunakan perkhidmatan bloom house, aku telah mengoder munger dan cekelat untuk dihantar ke ofis cik abang..konon nak surprise lah..sekali aku yg surprise... liza (schoolmate aku yg bekerja seofis dgn mr hubby) wassap aku kata bunga dah sampai tapi tuan nyer takde...alamak!!! pastu aku suh lah liza tangkap gambar bunga tu....

Aku wassap liza tanya hubby aku dah sampai ke, pastu dia kata tak nampak pun...oh tidak!! mesti mamat tu bengang aku tak wish2 dia lagi..aku pun tunggu jer dia cal say thank you ke...tak jugak..4.30ptg tuh aku cal dia..suara mcm bengang jer mamat tu...aku tanya tak balik ofis ke? dia kata tak masuk dah sebab hari nih  after lunch dia kena keje kat luar...omaygottt!!! aku pun bgtau ler kat dia yg aku dah hantar munger kat ofis tadi..nak buat surprise konon..

Petang tuh mr. hubby jemput kat ofis, berjanjian nak dinner malam nih bawak anak2...lepas maghrib kitorg keluar pergi dinner kat Fullhouse Wangsa Walk...


"us"

"love them so much"

"happy birthday papa!!"


balik dari dinner tuh singgah ofis mr. hubby..dia nak amik munger & cekelat yg aku hantar tuh...

"love you forever sayang"

No comments:

Post a Comment