Monday 4 March 2013

Bertemu lagi di Bukit Sentosa

Tahun ni sekali lagi ANR Cradle datang ke rumah ni, 1st datang bulan Julai 2012... kali ni adik nya pulak yg nak merasa sentuhan dari kami..actually last minute jugak lah...katanya kumpulan marhaban tak jadi datang sebab dah fully booked..tiba2 ada pulak kumpulan marhaban lain..terus ayah customer nih suruh booking cepat2 takut cucunya tak dpt nak berbuai...kalau dah rezeki tak kemana kan...hehehehe...

Kali pertama dulu datang dgn abang ipar aku, kali ni datang dgn mr. hubby..aku jalan ni bukannyer ingat sangat walaupun dah jln kat situ 2-3 kali...terkejut jugak customer bila tgk aku dah sampai tanpa cal dia..sbb dia dah bgtau kat aku suruh tgu kat Petronas mcm yg aku tgu dulu dgn abg ipar aku tuh...hehehehe...

Baby Muhammad Hakim Johor
Venue : Bukit Sentosa, Rawang
Date: 10 Februari 2013
Tema : Blue & White (Pakej A + Set Renjis)

Biru Putih

Biru Putih




Biru Putih

kalau ada yang berminat boleh lah hubungi saya di 012-3210215 atau 019-4633087..
https://www.facebook.com/anrcradle

*hati berbunga riang..bila customer puas hati..alhamdullilah*



No comments:

Post a Comment