Wednesday 6 November 2013

Sports Day Princess Nuriesya Irdina

Hari nih nak share pasal hari sukan kakak yg lepas 28 September, 

Semangat pagi2 bersiap nak bersukan..mr.hubby tanya kakak masuk acara apa? konfiden dia jawab lompat jauh...aku pelik gak ada ke acara lompat jauh, biasanya acara larian jer yg ada masa Hari Sukan...takpelah kita iyakan jelah..larat ke kakak nak lompat jauh...hehehehehe..

Selesai perarakan, aku & mr.hubby cari lah kakak kat rumah sukan dia...sekali cari2 takde..tanyalah budak2 kat situ..kenal Nuriesya tak, darjah 1? oh! yg pengawas tu ya makcik..a'ah aku cakap..budak tu kata dia ada kat sana..budak darjah 1 lari dulu katanya...


Terkejutlah aku & mr.hubby...kakak lari?? wah! sangat tak memberi semangat betul lah mommy papa nih...hehehehe...bukan apa..larat ke dia nak lari bawak badan tuh...hehehehe..

chaiyok kakak!! hehehehe
Kakak masuk acara 4x50...bila nak mula lari jer mr.hubby suh aku pegang camera dan suruh aku tunggu kat garisan penamat tangkap gambar sebab dia dah excited sangat nak tgk anak dara dia lari..dia nak bg semangat kat tepi padang katanya nanti tak fokus nak menyaksikan kehebatan anak dara dia lari...amboi bukan main lagi ya papa...aku pun berlari lah kat garisan penamat tu nak tangkap gambar anak dara tu...

cekgu2 menghalang permandangan..masa ni main tekan jer..sb nampak kakak sampai dulu..nak tgk secara live...hehehehe


Oh! tak sangka aku..kakak dapat no 1..mr.hubby over masa ni..siap cakap "papa gigil dan bangga lah tak sangka kakak dpt no 1"..tapi akulah tak puas sebab tak dpt tgk dekat2..sbb sibuk pegang kamera..tu pun aku main tekan jer kamera...hahhaaha..


Proud of you princess
lagi 2 orang tak tau mana pergi dah...hehehe..
Masukkan kat facebook...dan inilah feedback-nya...hehehehe



selesai sudah cerita hari sukan princess...

No comments:

Post a Comment