Thursday 26 June 2014

Aktiviti Baru

Ni nak citerlah yang aku dan cik asben dah aktif berbasikal sejak bulan April aritu..seronok sebenarnya bila ada hobi dan minat yang sama nih...kitorg lakibini ni mmg aktif bersukan dari sekolah lagi membawaklah ke tua nih...hehehhee..
Kat office aku nih mmg ada geng2 basikal nih...tapi perempuan mmg tak ramai lah yg join...adalah 5 orang lebih kurang...so aku ajak encik asben join berbasikal dgn officemate aku...FRIM adalah tempat pertama kitaorg berbasikal..kalau takde Abg Mizi memang tak lepaslah kitaorg nak redah hutan FRIM tu..





gambar atas ni 1st time lah aku sampai hutan FRIM ni...memang cuak lah aku dgn gaung dan jalan yg berbukit tu..betul-betul menguji kesabaran...memang mencabar lah..

17 May tu kami semua berjanjian beramai-ramai nak redah FRIM nih...adalah lebih kurang 15 orang kot yg join...



so sekrg ni every weekend morning ni lah aktiviti kitorg lakibini dan ptg weekend kalau takde antor menghantor buaian kitorg bawaklah abang adam & kakak dina jalan-jalan area rumah jer..




No comments:

Post a Comment