Thursday 19 June 2014

Jalan-jalan Terengganu

Memang mood nak update blog ni tak tau dah hilang kemana...teruk sesangat dah kemalasan dia...ada jer macam2 nak dicerita tapi setiap kali tulis aku delete..tulis..delete...pastu log out terus...mungkin serabut dengan keadaan yang berlaku kot...alhamdullilah semua pun dah selesai
Permulaan tahun 2014 ni kami adik beradik banyak menghabiskan masa dengan mak lah...bawak mak jenjalan sana sini...Januari lepas kami pergi ke Terengganu, abang wan jer tinggal sbb tak boleh cuti...bergerak dari KL lebih kurang pukul 11 malam...encikasben ni mmg lemah skit bawak keta malam2..nasiblah ada abg ipar aku..aku nak drive mmg encikasben tak bagi lah...dia ni mmg susah skit kalau nak berjalan dgn dia mmg dia tak akan bagi aku drive..sampai terengganu lebih kurang pukul 5 lebih..berhenti solat subuh pastu pergi breakfast...pkl 9.30 dan check in kat chalet...berehat2 sampai tengahari aku pergi cari makan tengahari..tapau jer sbb masing2 malas nak keluar lagi..nak berehat..petang baru jalan2 ke pasar payang dan menyoping....

abg wan jer takde







"kami 4 beradik"

"BFF"

No comments:

Post a Comment