Tuesday 5 February 2013

ANR Cradle di Port Dickson

Lepas pasang buaian di Sentul tu, aku balik rumah bersiap pulak nak pasang buai kat Port Dickson pulak (Tq kak yanti ya..kak yanti ni ofismate saya)..selepas solat asar kitorg bertolak..assistant semua aku bawak kecuali boboy jer..sbb kakak aku suh tinggal kan dia..

Sampai kat sana sebelum maghrib, tp tak sempat jumpa kak yanti sbb dia keluar...buaian ni utk anak buahnya..satu2 nya cucu perempuan..sbb yg lain2 semua dpt anak lelaki..kak yanti 2 lelaki..harap2 dpt gegirl pulak ya kak..hehehehe..

Pink White
PAKEJ B - pinky-pinky :)




Selepas maghrib, semua pun dah kelaparan..so kitorg singgah mengisi perut di Restoran Barakat Tomyam...sedap makanan kat sini..yg tak leh lupa sampai skrg ialah strawberry blended & ketam masak cili kering...walaweiiii..nyumm..nyummm....

Ketam cili kering yg mabelusss!!!
usai dinner kami pun beransur pulang..ingat nak jugaklah singgah pantai..jalan2 di tepi pantai..tp enggak ada parking nyer..ayuh kita pulang anak2...sampai KL pukul 11mlm..

ahad petang dlm pkl 3pm tu kitorg bersiap2 utk ke port dickson semula..utk mengambil semula buaian kami..sampai PD pkl 4.30pm mcm tu lah..nak bukak buai ni memang sekejap jer...lepas bukak terus balik KL tak singgah sbb hari nak hujan dah..oh! buaian yg dekat sentul tu aku suruh abg ipar aku tolong bukak kan..

kami telah dibekalkan dgn lauk-pauk yg sedap dari keluarga kak yanti..terima kasih banyak2 kak yanti & family..

lauk pauk..sedap..sedap..sedap



1 comment: